Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Αγαπημένε ... Ποίηση - Μαρία Νάντη


Αγαπημένε ... 


Αγαπημένε ...

Ήρθες , Ζωή εσύ ,

και Ζωή μου έδωσες ...

Ανάσα εσύ ...

Στο άψυχο μου σώμα ,

ανάσα έδωσες ...

Χρώματα , εικόνες , λέξεις , μουσική ,

Όλα εσύ Αγαπημένε ...

Μονάχα εσύ ...

Πριν από εσένα

μόνο τέλος , σκοτάδι , έρημος ....

Πριν από εσένα , τίποτα ....

Ήρθες εσύ

και όλα γεννήθηκαν ,

αυγή μου εσύ ,

πού χάραξες κάθε πρωί μου ....

Νύχτα μου εσύ ,

πού  σκέπασες κάθε μου βράδυ ...

Όνειρο εσύ ...

πού  με όνειρα μύρια

γέμισες τα ονειρά μου  ...

Αγαπημένε ...

Στα μάτια σου αντικρίζω 

πανσελήνους αγάπης ...

Ορίζοντα μου εσύ ,

ανέτειλέ μου Ήλιο ...

Περίμενα τον ερχομό σου

κρυμμένη μες στις σκέψεις σου ...

Κόσμε μου εσύ ...

Πατρίδα σε εσένα γνώρισε  ο έρωτας ...

Ακούμπησε η καρδιά μου

στα χέρια σου , αγαπησέ με ...

Αγαπημένε ...

Κάθε μου δάκρυ , κάθε μου χαρά ,

στην αγκαλιά σου αφήνω ...

Σκέψη μου εσύ ...

κράτα με ...

Κράτα τους ψίθυρος της ψυχής μου ...

Στον Ουρανό μου , Ουρανέ εσύ ...

Ασε με  να κλέβω

λίγο απτό γαλάζιο σου ...

Αγαπημένε ...

Δίχως εσένα η Ποίηση είναι άδεια ...

Αγαπημένε ...

Εσύ , μονάχα εσύ ,

στο πριν , στο τώρα , στο μετά ,

πάντα εσύ , Αγαπημένε ...





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου